مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-06فرهنگي

 سینما فلسطین میزبان آثار برگزیدگان جشنواره فیلم مدرسه؛ 21 تا 25 آبان


خانه جشنواره از 21 تا 25 آبان ماه از ساعت 15 تا 20 هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.

-  سینما فلسطین میزبان آثار برگزیدگان جشنواره فیلم مدرسه؛ 21 تا 25 آبان خانه جشنواره از 21 تا 25 آبان ماه از ساعت 15 تا 20 هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.

  دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه با اعلام برگزاری آیین پایانی این رویداد در روزهای 19 تا 27 آبان ماه، گفت: خانه جشنواره از 21 تا 25 آبان ماه هرروز در سینما فلسطین به اکران آثار نامزد در جشنواره و برگزاری رویدادهای تخصصی رسانه برای نوجوانان و معلمان هنر خواهد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم مدرسه، امیرحسین اخوین دبیر هشتمین جشنواره دانش آموزی فیلم کوتاه مدرسه با اعلام برگزاری آیین پایانی هشتمین دوره جشنواره فیلم مدرسه در روزهای 19 تا 27 آبان ماه در خانه جشنواره به میزبانی حوزه هنری کودک و نوجوان، اظهار داشت: اختتامیه این رویداد در سه بخش شامل مقطع ابتدایی، علمی و آموزشی، و بخش هنری هر یک به صورت مجزا  برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 سینما فلسطین میزبان آثار برگزیدگان جشنواره فیلم مدرسه؛ 21 تا 25 آبان

 سینما فلسطین میزبان آثار برگزیدگان جشنواره فیلم مدرسه؛ 21 تا 25 آبان